Alla inlägg den 7 januari 2016

Av Marcus Berggren - 7 januari 2016 15:44

Shopping är inte riktigt min grej men nya kläder behövdes och idag blev det en tur till Dressmann på Emporia. Det gick snabbt och enkelt, så som jag vill att det ska gå. Jag har även skaffat Telenor kontantkort rörligt. Jag frågade om att få flytta mitt nummer men då skulle det först flyttas till ett abonnemang där jag var tvungen att betala 249kr för det abbonemanget och SEN kunde jag då flytta över numret till kontantkortet osv. Väldigt mycket klydderi. Jag har varken tid, ork eller pengar till sådant så jag tog beslutet att ta ett kontantkort med ett nytt nummer helt enkelt som jag börjar använda nästa vecka. 100 kr laddat och klart! :)


Igår gjorde jag en första provpackning och det ser bra ut faktiskt! 


Ciao!

Shopping isn't really my thing but new clothes were very much needed and today, I went to Emporia ( a huge mall in Hyllie, Malmö) to do some shopping. It went nice and smooth, the way I prefer it to be. I've also gotten a new prepaid sim-card from Telenor. I asked about moving my old number to the old one but they take a fee for it and it was kinda messy to cause they'd have to move my number from contract to contract and then to the prepaid sim-card. I don't have time, energy nor money to spend on it so a new prepaid sim-card with a new number it is.

last night, I did a first test packing and it's looking good!

See ya!

Ovido - Quiz & Flashcards